donderdag 22 november 2012

ding 31, mash ups

bij het woord "mash up" dacht ik in eerste instantie aan een rommeltje, een bij elkaar geraapt zootje. En eigenlijk is het dat ook, alleen dan wel gestructureerd. Ik vind de site Wat is waar erg interessant, ook in verband met het dokumintasysintrum. Ik zie ons dit allemaal nog niet doen, als vrijwiligers/ medewerkers van het BDS, maar ook op de site van het dokumintasysintrum worden al zaken als plaatsen en foto's samengevoegd. Een eerste instantie. Ik kan zo geen favoriete mash up bedenken, maar kijkend naar buiten, denk ik aan www.buienradar.nl Ook hier zie je in eerste instantie de buien, je kunt doorklikken op plaatsen en ook daar krijg je dan weer informatie over. Mash up: interessant hoe alles met elkaar verbonden is, of we het nu willen of niet.

2 opmerkingen:

  1. Zo is het maar net. Maar in jou geval, het BDS, iets voor in de toekomst? Ik zou het zeker meenemen!
    Groeten, Thea

    BeantwoordenVerwijderen