zondag 2 december 2012

Twitter

Bij de eerste 23 dingen ben ik begonnen met Twitter, heb toen een account aangemaakt. Ik kon warempel nog vinden hoe ik mezelf noemde, en wat het wachtwoord was. Ik heb nu een tweet de wereld ingestuurd, en volg een paar mensen en instellingen. Onze tennisclub heeft ook een twitter-account, en men wil graag dat we b.v. bij uit-wedstrijden doorgeven hoe we er voor staan. Vorig jaar niet gedaan, maar komend seizoen zullen ze in de kantine weten hoe het met ons team gaat! Ik zie mezelf verder niet veel gebruik maken van twitter; net als op facebook wil ik niet alles vertellen wat ik doe. Maar daarnaast vind ik dat we twitter en facebook zo langzamerhand meer moeten gaan gebruiken voor de bibliotheek, en ben ik dus niet van plan om het weer te laten vervagen. Bijhouden is alles, en ik hoop dan ook van harte dat wij als bibliotheken NW Fryslân binnenkort tijd en geld gaan vrijmaken om meer te doen met de social media...

1 opmerking:

  1. Hoi Ali,
    Kijk eens aan, dat is duidelijk! Je bent niet de enige die er zo over denkt. Er gebeurt natuurlijk al van alles op dit gebied, zie andere clusters.
    Wie weet wat er bij ons gaat gebeuren!
    Ben benieuwd naar jouw ervaringen mbt de twitter-tennis!
    Groeten,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen